About this blog

We cannot teach people anything.... We can only help them discover it within themselves.

''Galileo Galilei''

Ερμής Ανάδρομος


 

‘’Ουφ πια. Ανάσανα. Ερμής ανάδρομος και μάλιστα στην Παρθένο. Σιγά να μην σκάσω, φυσικά. Είναι στα λημέρια μου και μάλιστα με ανάδρομο Ερμάκο στον γενέθλιο μάλλον πάρτι θα κάνω αυτές τις μέρες’’.

Κάπως έτσι σκεφτόμουν όταν αναδρόμησε πριν κάτι μέρες ο Έρμος. Δεν μπορώ να πω, παράπονο δεν έχω. Όλα καλά πάνε, ή σχεδόν καλά, αλλά με αυτό θα ασχοληθώ στο τέλος. Πάντα το καλό φυλάσσεται για την τελευταία γραμμή. Να λιώνει στο στόμα σαν dark chocolate... Έτσι για να μας μείνει και η ‘’γλύκα‘’ της στιγμής.
  
Πρώτα λοιπόν θα αναμασήσω όλα όσα μου έκαναν εντύπωση αυτές τις μέρες και δεν θα χάσω την ευκαιρία να αποδείξω, για μια ακόμη φορά, πόσο καλό Παρθενάκι είμαι, κριτικάροντας ανελέητα. Μην ανησυχήσετε. Κακό λόγο δεν θα πω, γιατί είμαι και ‘’ευαισθητούλα‘’, αλλά μια καταγραφή δεν βλάπτει. Απλή καταγραφή γεγονότων είναι και θα σας παρακαλέσω, εσάς τους πλείστους (τρεις) που θα διαβάσετε το κείμενο, έτσι να την δείτε.

Έχω λοιπόν γελάσει πολύ, την περίοδο αυτή,...
με όλους εκείνους που πιστεύουν ότι όλα τα κακά της μοίρας τους –όχι μόνο από επικοινωνιακή άποψη τελικά- είναι προϊόν τις κίνησης του Ερμάκου. Καλό είναι το γέλιο, δεν λέω. Μου δίνει ώθηση να συνεχίσω δυνατά, παρά τους χαλεπούς καιρούς που κάθησαν στην πλάτη μου σαν καμπούρα αλλά, είπαμε... ήρθα ως Παρθένος. Σαν Παρθένος λοιπόν θα τα πω κι ας σκάσουν οι οχτροί μου.

Αναρωτιέμαι σθεναρά. Με καίει, με ταλανίζει, το ερώτημα που θα μοιραστώ μαζί σας. 
Γιατί βρε κορίτσια και αγόρια δεν κοιτάμε τα χάλια μας, που δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ούτε με τον εαυτό μας, είτε ο Ερμής είναι ορθόδρομος είτε όχι, και τα ρίχνουμε, τώρα, όλα σε εκείνον; Αν η άλλη το έχει στο αίμα της να μην επικοινωνεί δεν της φταίει ο Ερμής. Ένα χεράκι θα βάλει κι εκείνος, δεν λέω, αλλά δεν ευθύνεται αυτός κυρά μου που σε παράτησε ο γκόμενος λόγω ασυνεννοησίας. Βάλε λίγο το μυαλό σου κάτω. Σκέψου τα όλα και μετά ρίξε την ευθύνη σε κάποιον. Κι αν αυτός ο κάποιος φταίει θα τιμωρηθεί πάραυτα. Το σύμπαν βλέπει τα πάντα και θα φέρει πίσω -στην αγκαλιά- τον καλό σου με ταχύτητα φωτός. Γιατί μου ανησυχείς και τρελαίνεις τον ντουνιά; Ίσως γιατί τα αυγά με τα πασχάλια έχουν μπλεχτεί απίστευτά ή καλύτερα να πω ‘’οι κάλτσες με τα σώβρακα έχουν αλλάξει θέση‘’****; Ναι, κυρία μου, θα σε στεναχωρήσω. Πώς να το κάνουμε διαφορετικά; Οφείλεις να γνωρίζεις πως, αν φορέσεις την κάλτσα ως σώβρακο ένα σφιξιματάκι θα το νοιώσεις. Χαμηλά στον καβάλο θα είναι, στην μέση θα είναι, σε όποιο σημείο κι αν σε πιάσει η δυσφορία, σίγουρα πάντως σφίξιμο θα το πεις.

Τρελό γλέντι σας λέω στο διαδίκτυο. Γκόμενες που σφάζονται με γκόμενους ενώ τους βάζουν στην αναμονή (κοινώς, σε πάγο) μέχρι να έρθει στα ίσια του ο ερμο- Ερμής, γιατί λέει αν τον πλησιάσουν τώρα θα τους φύγει μετά. Γκομενέοι που τσακώνονται με την γκομενέα τους, γιατί δεν πρόφερε σωστά τα αχ και τα βαχ το προηγούμενο βράδυ και άλλα πολλά... που έχουν μεν την αξία τους αλλά... δεν ξέρω πως κολλάνε με τον Ερμή ή κι αν κολλάνε, δεν είναι ο μόνος που τα έχει κάνει σκατά. Μάλλον βάλαμε κι εμείς το χεράκι μας. Είναι λες και πιάσαμε την τύχη μας από τα μαλλιά ενώ εκείνη φωνάζει ‘’αφήστε με ήσυχη, σας βαρέθηκα‘’. Ξέχασαν όλες αυτές οι τύπισσες και οι τύποι πόσα άλλα έχουν συνεισφέρει για την κατάσταση στην οποία βρέθηκαν και τα έριξαν όλα στον αγαπημένο  Ερμή. Επαναστατώ για μια ακόμη φορά. Δεν φταίει για όλα τα δεινά σου με τους άλλους, κυρία και κύριε μου, ο Ερμής. Είναι κι άλλοι στη μέση, που τους ξεχνάς.

Βέβαια η άγνοια είναι κακός σύμβουλος αλλά όλοι την έχουμε ως τον μόνο σύμβουλο. Μέσα στην άγνοιά λοιπόν θα μοιραστώ κι εγώ το δικό μου δράμα που προκλήθηκε από τον πλανήτη της επικοινωνίας. Για άντρα δεν θα μιλήσω γιατί τα έχουν πει όλα οι λοιπές και λοιποί, απανταχού, καμένοι.
   
Θα σας πω την πάσα αλήθεια για μια ιστορία που είναι καθαρό προϊόν του Ερμή, καθώς εκείνος με έβαλε στην θέση που βρίσκομαι, αναδρομώντας. Εμένα λοιπόν ο φίλος μου (όχι ο γκόμενος... ξεκολλήστε λίγο. Είπαμε: ο Ερμής) με ‘’χτύπησε ‘’ στα αυτιά. Δεν άκουγα που δεν άκουγα (μάνα, πατέρα, φίλους, συγγενείς και λοιπούς παρατρεχάμενους) ότι κι αν μου έλεγαν, τώρα κουφάθηκα εντελώς. Ξέρετε τι πίκρα τρώει μια Παρθένος όταν δεν ακούει; Σιγά να μην ξέρετε αν δεν ανήκετε στους τυχερούς του ζωδίου. Λοιπόν θα σας πω γιατί είναι δράμα άξιο δημοσίευσης. Πιότερο αξίζει αυτό από μια γκομενό-ιστορία. Μέγα και τρανό θέμα σας λέω.

Διαβάστε προσεκτικά: Έχεις μάθει, ως Παρθένος, να ακούς από το ένα αυτί την κολλητή σου, καθώς μιλάτε μέσω κινητού, και από το άλλο τον πελάτη που σου μιλάει στην δουλειά (αν είσαι π.χ ταμίας). Ταυτόχρονα λοιπόν, κάνεις όσα υπαγορεύει ο πελάτης και χαχανίζεις με την κολλητή, έτσι απλά για να σπας τα νευρά και τον τσαμπουκά του περαστικού που σε κοιτάζει όλο απορία, γιατί δεν έχεις κάνει λάθος, εξυπηρετώντας τον μάλιστα και στα γρήγορα. Αχ, ναι αγαπητοί, όλα αυτά χάνονται όταν δεν ακούς από το ένα ή και τα δύο ώτα. Τρελαίνεσαι και τρελαίνεις κόσμο στην γκρίνια. Αυτά παθαίνεις όταν αναδρομεί ο Ερμής. Ποιούς γκόμενους και ποια επικοινωνία. Εδώ μιλάμε για κάλτσες και σώβρακα.

Ουφ, τα είπα και χαλάρωσα. Γιατί άλλωστε να μην το κάνω; Καλύτερες είναι οι άλλες που μιλάνε για τους χαμένους πρίγκιπες εν καιρώ ανάδρομου Ερμή; Τουλάχιστον τα αυτιά έχουν μια σχέση με την επικοινωνία.

Δυστυχώς, για σας, τελείωσε το γλέντι. Δυστυχώς, για μένα, την ‘’ευαισθητούλα‘’, δεν άντεξα να μην υπενθυμίσω –με τον τρόπο μου-, πόσο κουραστικοί έχουμε γίνει όλοι όσοι έχουμε άποψη για όλα και πετάμε την φαεινή ιδέα μας με τόση ευκολία όπως ξερνάμε το περίσσιο φαγητό που φαγαμε το μεσημέρι. ‘’Ακούμε‘’ κυρία και κύριέ μου κι εμείς. Κι αν δεν ακούμε, διαβάζουμε. Έλεος. Μην μας τα σερβίρετε έτσι.

Σας χαιρετώ με δόξα και τιμή. Αστρολόγος δεν είμαι και η αστρολογία δεν είναι αντικείμενο προς χλευασμό. Ίσα ίσα τη λατρεύω και θέλω να την ανακαλύψω. Δυστυχώς όμως, όπως καταλαβαίνετε, δεν θα πάω μπροστά, όπως άλλες, γιατί για μένα η αστρολογία δεν είναι η τέχνη που θα μου πει πόσο θα κρατήσει ο δεσμός μου με τον γκόμενο. Είναι πολλά παραπάνω.

Να ευχηθώ περαστικά μας και ας σοβαρευτούμε λίγο γιατί έχει πονέσει η κοιλιά μου από τα γέλια-γελοία.

****- οφείλω να σημειώσω ότι η φράση, ‘’έμπλεξες την κάλτσα με το σώβρακο’’, είναι φίλου ~σοφού Σκορπιού~  που χρησιμοποιώντας την με ‘’μάλωνε’’ μια μέρα ενώ του είχα σπάσει τα νεύρα. Την βρίσκω ιδιαίτερα ταιριαστή για την περίσταση και τα εύσημα, για εκείνη, ανήκουν στον Σκορπιό. Τον ευχαριστώ θερμά-
                                     ©Chrdk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...