About this blog

We cannot teach people anything.... We can only help them discover it within themselves.

''Galileo Galilei''

Σκόνη και...Μπούρμπερη





Από χθες το πρωί είμαι πεσμένη στα τέσσερα και…...
τρίβω πατώματα. Σηκώνομαι όρθια…..καθαρίζω τζάμια. Πέφτω ανάσκελα…. με τραβάνε από το πόδι για να ''ορθοποδήσω''. Πλένω, σφουγγαρίζω, τσιτσιρίζομαι στο ζουμί μου και η ιστορία σταματημό δεν έχει.

Υπό άλλες συνθήκες θα ήμουν υπερήφανη δηλώνοντας πως εκπληρώνω τον προορισμό μου ως γυναίκα και κυρίως ως Παρθένος (η μυρμηγκοφάγος) αλλά δεν είναι καθόλου έτσι.... Σιχαίνομαι τις δουλειές στο σπίτι!!!! Είμαι μια ανεπρόκοπη και δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι γύρω μου τσιρίζουν ότι θα έπρεπε να νοιώθω τιμημένη -κυρίως ως Παρθένος- ξεσκονίζοντας.

Για μένα το έργο παίζει λίγο διαφορετικά..... Κάνω δουλειές σπάνια και όταν ελεήσει ο Κύριος να ασχοληθώ με την διαδικασία, το παλεύω ''ταξιδεύοντας''. Αεροπλάνο δεν παίρνω κάθε φορά που σκονίζεται το σεμεδάκι. Όχι, όχι (αν και θα το γούσταρα πολύ). Απλά φαντάζομαι στην θέση μου κάποιον άλλο να κάνει την δουλειά, αντί για μένα. Το καλύτερό μου δε, είναι όταν αυτός ο άλλος έχει γεννηθεί (ναι, στην φαντασία μου τι θέτε;) με Ήλιο στον Λέοντα ή με ωροσκόπο στον Λέοντα -στον Αστρικό Ζωδιακό-. Γιατί άλλωστε να μην είναι ένας τέτοιος; Όλοι μπορούν να ξεσκονίσουν..... Αν είναι Λέοντας θα γίνει και με μεγάλη επιτυχία. Σκέτο Σόου. Εδώ κάνουν άλλα κι άλλα και θεωρούνται πετυχημένοι λόγω σπουδαίων κονέ, αυτό θα τους σταματήσει; Οι πρώτοι θα είναι σας λέω και θα αφήσουν οι άλλοι τις Παρθένους σε ησυχία.

Μούρλια μου ακούγεται και το πιο ωραίο από όλα είναι ότι τότε η ''ευφυϊα'' της Παρθένου θα αποδειχτεί.

Αν το δούμε λογικά..... καθαρά Παρθενίστικα, βρε αδερφέ.... όταν κατορθώσει η Παρθένα να ξεσκονίζει ο Λέοντας κι εκείνη να απολαμβάνει την ζωή ως Βασίλισσα, θα την πω έξυπνη.... έως τότε λυπάμαι, αλλά είναι απλά....... το κοροϊδάκι της ''πριγκηπέσας''.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...