About this blog

We cannot teach people anything.... We can only help them discover it within themselves.

''Galileo Galilei''

Τα Πάντα



Κάνω προσπάθεια να καταλάβω. Απαντήσεις ψάχνω......για τα πάντα.
Χτυπάω τη λογική σαν χταπόδι. Την ζουλάω αλλά πάλι δεν βγάζω άκρη. Βρίσκεται εξουθενωμένη από τα πολλά κλωτσο-μπουνίδια μα κρατάει τα χείλη σφραγισμένα. Δεν παίρνω απάντηση στις ερωτήσεις και οι απαντήσεις που θέλω καίνε.
Όλα γύρω έχουν πάρει φωτιά κι η λογική στην μέση, παίζει το βαρύ πεπόνι, γεμάτη μελανιές, αλλά αμίλητη, ακλόνητη.

Έτσι άρχισα να αναρωτιέμαι πόσων ειδών λογικές υπάρχουν και ποια είναι εκείνη που καλύπτει τα ΠΑΝΤΑ.
Σιγά που θα πάρω απάντηση.......
Ίσως δεν εξηγούνται όλα βάση λογικής ή ίσως η δική μου είναι λιγότερο αποτελεσματική άλλων λογικών.

Ζητάω πολλά μάλλον. Τα πάντα δεν είναι δα και καμιά αμελητέα ποσότητα. Κάτι λιγότερο ίσως; Αν την βάλω (τη λογική) κάτω, στο πάτωμα, και κατορθώσω να μετρήσω ως το τρία θα πω ευχαριστώ. Ποια Πάντα και ποιες Αίγες ψάχνω.

Κλείνω τα μάτια. ‘’Ας ζητήσω απάντηση μόνο για ένα, όχι για τα πάντα’’ μονολογώ. Τα ανοίγω και την κοιτάζω. Είναι κουρελιασμένη, στην θέση της (στα πατώματα) με βλέμμα σαν το δικό μου.....γεμάτο απορία. ‘’Η λογική μου απορεί όσο κι εγώ’’ βροντοφωνάζω και βάζω τα γέλια.
‘’Θα σε αφήσω ήσυχη, μην σκας’’ την καθησυχάζω.
‘’Πες μόνο γιατί μου λείπει σαν να τον ξέρω δυο ζωές.....κι ας περάσαμε μαζί μόνο λεπτά δυο ωρών. Πες μου αυτό κι όχι τα ΠΑΝΤΑ.’’
Μα η λογική σκυμμένη αδυνατεί......δεν........ Α-παντα.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...