About this blog

We cannot teach people anything.... We can only help them discover it within themselves.

''Galileo Galilei''

Φρόνιμα κούκλα μου


Τότε τα πρωτοβρόχια ξέπλεναν κι ανάσΤαιναν
Σήμερα σας -μας, τους- πνίγει η μπόρα

Μια κουταλιά νερό, ολάκερος πλανήτης

Μικρός ο κόσμος
Μην απατάσθε  

Μισή χούφτα Θεού, άπαντες

ΑαααΜΗΝ απατάσθε... 
Ζείτε Σe Μανχάταν, ΔιαΜeρισμα πeντe και στο χeρι, παρά δeκα και καρτeρeι...
Χριστούγεννα τέλος! Πάμε γι' άλλα...
Καλό ξελάσπωμα!
 
chrdk







































.........απόσπασμα  

...Όμως το ψέμα μου τα βράδια λύνεται
παίρνει ζωή απ΄ τη ζωή γίνεται αλήθεια
τι κι αν το αίμα μου κρασί δεν γίνεται
σκοτώνουν τα όνειρα όταν γίνονται συνήθεια



Φρόνιμα κούκλα μου λέω στη ψυχή μου
όλα θα γίνουν όπως τά 'χουμε σχεδιάσει
στο φως θα γίνεσαι ξανά δική μου
και στο σκοτάδι θα σε χάνω μεσ' τα δάση

Στίχοι: Οδυσσέας Ιωάννου
Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...